Tahdon tehdä sinusta edes hiukan onnellisen
tahdon löytää sinulle jotain mikä on varmaa
minä en löytänyt mitään maaten, itkien, verta valuen
et koskaan nähnyt minua itkemässä lattialla

on mahdotonta auttaa ketään
olemaan rohkea, ottamaan rennosti, näyttämään luottamusta
ole järkevä, ole vanha kummitus itkemässä
ette nähneet minua itkemässä lattialla
ette nähneet minua itkemässä lattialla

käteni on auki revitty kuin haava
universumini tulee ulos suustani
käytin muutaman vuoden sinua kuunnellen
häväisten itseäni vuoksesi
et nähnyt minua lattialla itkemässä
et nähnyt minua makaamassa oven vierellä
et nähnyt minua nielemässä tablettejani
et voi katsoa enää silmieni sisälle

loimme autot jotta voisimme taistella tilasta jossa olla
loimme työn jotta voisimme tuhlata aikaamme
teimme rakkauden, jotta joku voisi olla uhri
tarvitsemme tulokseksi, kaikki tarvitsemme rakkauden
muttemme tiedä mitä sillä tehdä

mitä järkeä on tilanteessa kun emme voi taistella
on hyvä kun kumpikin tahtoo taistella
mutta kun toinen ei tahdo taistella
siinä rakkaus päättyy

ensimmäisen asteen palovammoja katsoen
minä itken (en voi laulaa laulua tällä tavalla)
itkien

ette nähneet minua itkemässä lattialla
ette nähneet minua makaamassa lattialla
ette nähneet minua itkemässä lattialla

yksin lattialla

en ole juuri mitään näin

kaikki olemme lattialla

en tahdo jatkaa

paitsi etten voi lakata olemasta

ja se on pahinta